Tuleb meeles pidada, et igal metalli kahjustusel on oma tagajärjed, seetõttu ei tohiks korrosioonivastast töötlust alati sellise metalli kohal rakendada. Nende üks eelis on see, et pärast kuivamist on neil hea elastsus laias temperatuurivahemikus, kuid need ei sobi põhja- ja rattakoobaste töötlemiseks, kuna neil on madal vastupidavus mehaanilisele pingele. Samal ajal peab see olema piisavalt elastne. KM4X-ühendus aitas saavutada koonilise tööriistahoidiku kahekordse metalli eemaldamise määra.
Pakiruumi kaane ja kapoti võimend; Spar jne.
Igal masina õõneselementil on tehnoloogiline auk mõnel juhul on neid mitu. Selle kaudu saate täita vedelat kompositsiooni, tänu millele ei paku kaitset mitte ainult välimine värv, vaid ka sees olev vetthülgav kile.
Selliseks Tootlemisliigendite tootlemine kasutatakse sageli Movili.
- Они очень умны и во многом даже превосходят людей.
Selle konsistents sarnaneb mootoriõliga. Samuti sisaldab see korrosiooni leviku vältimiseks inhibiitoreid. Materjali eripära on see, et kate ei kuivata täielikult, mis tagab maksimaalse vetthülgava efekti.
Künnise või muu õõneselemendi edendamiseks piisab, kui täita õõnsus võimalikult palju vedelikuga või rakendada seda heldelt lameda ninaga süstlaga. Aerosoolides olevaid korrosioonivastaseid aineid võib sageli leida autokeemiast.
Kõik sellises pakendis olevad tooted ei paku kvaliteetset kaitset, kuna need sisaldavad oma koostises sageli rohkem lahusteid kui kuiva jäägi ained. Kuidas seda valus loualuu liigestes teha - peamised sammud Paljude autoteenuste seas pakub enamik autode korrosioonivastast töötlust.
Kuid raha kokkuhoiu huvides saate seda tööd ise teha.
Selleks pole vaja erilisi oskusi. Peamine Tootlemisliigendite tootlemine oskus töötada pintsli ja rulliga. Materjali valimisel tuleb olla ettevaatlik rakendussoovituste osas, kuna mõnda ainet kasutatakse pihustuspüstoliga.
Siin on väike juhend selle kohta, kuidas protseduuri garaažis tehakse. Enne töötlemise jätkamist peate auto riputama, eemaldama rattad ja sulgema hoolikalt iga rattaelemendi pidurikettaga või trumliga rummu.
Tööriista valik
See takistab bituumenainet jõudmast pidurisüsteemi või veermiku oluliste elementideni. Hooaja hitt: äärekivi või lohk. Mida teha? Valamu Kõigepealt on vaja töödeldud pinnalt eemaldada kogu mustus.
Kui ala on halvasti puhastatud, fikseeritakse korrosioonivastane aine ebaefektiivselt ja sõidu ajal ei kaitse see metalli niiskuse eest. Erilist tähelepanu tuleks pöörata põhjale. Selles on kõige tahkestunud mustus. Maksimaalseks puhastamiseks on parem kasutada mitte ainult vett, vaid seebilahust. Põhi on rikkalikult niisutatud, me hoiame seda mõnda aega, et mustus oleks hapendatud.
Kõvasulamite omadused
Seejärel peseme pinda veega. Ideaalis on seda kõige parem teha miniseibiga, mis loob hea veesurve. Kuivatamine Pärast kogu mustuse eemaldamist pinnalt tuleb sellel lasta Tootlemisliigendite tootlemine. Ükski vetthülgav aine ei saa märgale tootele kindlalt külge kleepuda.
Kui kiirendate protsessi fööniga, peate veenduma, et kogu niiskus on eemaldatud.
Ideaalis kantakse kogu töödeldavale pinnale lahusti õlireostuste eemaldamiseks, kui neid on. Korrosioonivastase töötluse puhul on kõige olulisem reegel, et pind oleks võimalikult puhas ja kuiv.
Auto korrosioonivastane töötlus
Ainult sel juhul fikseeritakse korrosioonivastane aine nii palju kui võimalik. Korrosioonivastaste materjalide pealekandmine Enne seda protseduuri peate hoolitsema isikukaitsevahendite eest.
Kuna pihustuspüstol pihustab ainet, võib see sattuda teie nahale, riietele või silmadele. Samuti on enne killustikuvastase aine pealekandmist vaja värvkatet kaitsta bituumenmastiksi sissetungi eest - seda on raske pesta ilma emaili kahjustamata.
Peidetud õõnsust töödeldakse pihustuspüstoliga, kui see on olemas ja selle seadmega töötamisel on kogemusi.
Nurklihvmasinad & metalli töötlemine
Teise võimalusena võite kasutada aerosoole. Kui peate tiiva sisemust töötlema, eemaldage see.
Toote põhjale kandmiseks peaksite kasutama harja või parem rulliga. Maksimaalne kaitse saavutatakse, kui mastiksit rakendatakse mitmes kihis kolm või neli.
- Nurklihvmasinad & metalli töötlemine | Bosch Professional
- Jala sorme artriit
- Auto korrosioonivastane töötlus - mis see on ja miks seda teha | AvtoTachki
- Infusioon liigeste raviks
- Kuidas eemaldada kate kate kateliidete poletiku poletiku
- Kõvade materjalide töötlemine.
- Puidu töötlemise erivahendid - Muud elektrilised tööriistad
- Formula Rooste Inhibiitor ja Määrdeaine.
Iga kiht peab kuivama vähemalt ühe tunni. Pärast pealekandmist peab sõiduk kuivama vähemalt 24 tundi. Mida kasutada Korrosiooni eest kaitsmiseks võib kasutada järgmisi vahendeid: Bituumenil põhinev mastiks.