Liigu sisu juurde

Meie töötajad käivad regulaarselt õpilastele raha- ning digitarkust ja karjäärinõu jagamas. Riik paneb Kagu-Eesti väikeettevõtjatele õla alla Internet Exploreriga ei saa internetipanka avada. Toetame alustavaid ettevõtjaid nende esmaste prototüüpide valmistamisel, et võimaldada neil oma ideest kasvatada äri.

Üks võimalus selleks on mentorlus ning Pilootprogramm alustas OLA on kolmepoolne õppeleping, mille allkirjastavad üliõpilane, Tallinna Ülikool ja vastuvõttev ülikool. Õppeleping sisaldab kursuseid, mida üliõpilane välismaal õppima asub.

Kleidid naistele, Ühe õla

Mõlemad mehed soovivad näha Ajujahil tehnoloogilise taibuga tiime, kes oleks tulevikus head koostööpartnerid ka korporatsioonidele.

Erm arvas, et lisaks koostööoskusele loeb võime suurelt unistada. Toetuse saajate hulgas on on näiteks Võrumaal asuv Estelaxe OÜmis toodab polüuretaantooteid ja töötab välja tehnoloogiat tulekindlast silikoonvahust polstrimaterjalide tootmiseks ning soetab liivapritsi asemele jugapuhastusseadme, mis säästab töötajate tervist ja reostab senisest vähem ümbrust.

Heategevuse poole pealt oleme toetanud Eesti lasterikkaid peresid, puudustkannatavaid inimesi, raskeid haiguseid põdevaid lapsi jne.

  1. PPP olaliigese ravi
  2. E-õppeleping ehk OLA (Online Learning Agreement) | Tallinna Ülikool
  3. Mentorlus – Karjäärinõustajate Ühing
  4. Hoolimine inimestest ja ühiskonnast Hoolimine inimestest ja ühiskonnast Me hoolime inimestest ja ühiskonnast.
  5. Kuidas maarata liigesed valus

Koostööprojektide valimise põhimõtted Orkla Eesti toetab eelpool loetletud valdkondade suurüritusi ja -projekte, millel on potentsiaalselt positiivseim laiaulatuslik mõju Eesti ühiskonnale. Vastutustundliku ettevõttena ei toeta me maiustuste, lisatud suhkruga jookide ja snäkkidega sündmusi, mis on suunatud alla aastastele lastele. Kõrgharidus ja teadus Riigi ja ühiskonna edukuse aluseks on ka hea kõrgharidus ning investeeringud teadusesse.

Siin ei saa läbi ilma ettevõtete panuseta, mis aitab kõrghariduse sisu kujundada ühiskonna vajadustele vastavaks. Seetõttu teeme koostööd Eesti suurimate ülikoolidega nii kõrghariduse kvaliteedi kui ka teadustöö rahastamise suunal.

Kõrghariduses erasektori kogemuse jagamine.

Hoolimine inimestest ja ühiskonnast

Peame oluliseks erasektori teadmiste ja kogemuse jõudmist kõrgharidusse. Nii saame kõrgkoolides õpetatavat kohandada tööturu vajadustele vastavaks ning tudengid on pärast kõrghariduse omandamist eesootavaks paremini valmistunud.

Panustame erinevate erialade õppenõukogude töösse, anname õppeprogrammide väljatöötamisel tagasisidet ning osaleme õppetegevuses praktikumide, töötubade ja loengute andmise kaudu. Mitmekülgsed koostööprojektid.

Avaleht Mentorlus KNÜ soovib oma liikmetele pakkuda mitmekülgseid võimalusi nende professionaalse arengu toetamiseks. Üks võimalus selleks on mentorlus ning Pilootprogramm alustas

Majandusedu üheks eelduseks on akadeemilise- ja ettevõtlusmaailma koostöö. Seetõttu teeme tudengite, teadlaste ja õppejõududega erinevaid ühisprojekte.

Võtke meiega ühendust

Teaduse valdkonnas on seni mahukaimaks koostööprojektiks olnud Nutika spetsialiseerumise rakendusuuringud. Samuti oleme oma kontoriga esindatud Tartu Ülikooli Delta ettevõtlusmajas ning esindustoaga Tallinna Tehnikaülikooli ettevõtluse- ja innovatsioonikeskuses Mektory. Nende algatustega panustame järgmistesse säästva arengu eesmärkidesse: Eesmärk nr 4: kvaliteetne haridus Tagada kõigile kaasav ja kvaliteetne haridus.

Eesmärk nr säästev tootmine ja tarbimine Tagada loodusvarade ja kaupade vastutustundlik kasutus. Finantskirjaoskus ehk rahatarkus on tänapäeval sama vajalik kui kirjutamine, arvutamine, iseseisev riidessepanek ja elementaarsed oskused suhtlemiseks.

Jätkusuutlikkus

Rahatarkus on teadmiste, hoiakute ja käitumiste kogum, mis tagab rahaasjades arukate otsuste tegemise. See on näiteks oskus koostada pere-eelarvet, teadmised investeerimise põhitõdedest ning säästev ja vastutustundlik hoiak raha suhtes. Rahaasjade Teabekeskus Erinevad uuringud toovad välja vastuolu eestimaalaste teoreetiliste teadmiste ja tegeliku käitumise vahel.